ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:







RSS

kilika
عمومی

شنبه 25 خرداد 1398

نرم افزار حسابداری اندروید چه ویژگی دارد؟

 

نرم افزار حسابداری یک نوع نرم افزار رایانه ای است که متخصصان حسابداری برای مدیریت حساب ها و انجام عملیات حسابداری استفاده می کنند.
حسابداری عمل سیستماتیک، کار یا فرآیند برقراری ارتباط و ثبت اطلاعات مالی است. در یک محیط کاری، این کار به منظور ممیزی داخلی و خارجی، گزارش های مورد نیاز و تجزیه و تحلیل مالی برای برآورده ساختن الزامات قانونی یا مدیریت داخلی انجام می شود. حسابداری همچنین ممکن است شامل اندازه گیری، طبقه بندی، تایید، جمع بندی و تفسیر اطلاعات مالی سیستماتیک و متنوع باشد. 



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط admin در ساعت 11:42

جمعه 3 خرداد 1398

مشخصات فنی کوییک

نام خودرو کوییک
کشور سازنده ایران
سال (طراحی) 1396
مشخصات فنی
موتور 4 سیلندر 16 سوپاپه
حجم موتور 1503 سی سی
تنفس موتور تنفس طبیعی
انتقال نیرو دیفرانسیل جلو



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط admin در ساعت 23:54

جمعه 3 خرداد 1398

مرسدس بنز C-Class و تعمیر آن

مرسدس بنز C-Class در سال 2019 پیشرفت های تکنولوژیکی بی شماری را در سبک و سیستم گویا خود دارد . سبک جدید بدن این مدل  بدنه پایین تر، گزینه های چرخ و روشنایی همه ی LED ها، شکل ظریف آن را برجسته می کند. کابین تحسین شده ابعاد جدیدی از لذت را به ارمغان می آورد.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط admin در ساعت 23:38

یک شنبه 29 ارديبهشت 1398

بررسی و مشخصات فنی دنا پلاس توربو

دنا پلاس توربو (+) نمونه‌ایست در خودروهای کلاس بدنه سدان سایز کوچک که با قیمت پایه در حدود ۵۰ میلیون تومان، در دسترس طیف نسبتا بزرگی از خریداران قرار دارد. در ادامه به معرفی، مرور مشخصات فنی و قیمت این خودرو خواهیم پرداخت.

 



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط admin در ساعت 12:32

یک شنبه 29 ارديبهشت 1398

چگونه فطریه و کفاره خود را به دست نیازمندان واقعی برسانیم؟

 


پایان یافتن ماه مبارک رمضان برای بندگان متدینی که خالصانه و عاشقانه، در این ماه مبارک روزه گرفته‌اند، در بردارنده حس شادی و رضایت و سربلند بیرون آمدن از آزمون الهی و سر سفره میهمانی خداوند نشستن است.  



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط admin در ساعت 12:26

پنج شنبه 29 فروردين 1398

بررسی مزدا 2 مدل 2014

هاچ‌بک پنج درب و کوچک ژاپنی، واقعاً به یک طراحی جدید نیاز دارد؛ چرا که از زمان معرفی‌اش در سال 2011 تا به حال، هیچ تغییر عمده‌ای نکرده است. این در حالی است که بیشتر رقبای این خودرو با اندکی تغییرات، بزرگ‌تر و متنوع‌تر شده‌اند. مصرف سوخت مزدا 2 پایین نیست. تقریباً همه خودروهای رقیب آن کمتر شما را به پمپ بنزین خواهند کشاند.



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط admin در ساعت 9:33

پنج شنبه 15 فروردين 1398

بررسی و مشخصات دنا پلاس

 

دنا پلاس ایران خودرو مدل فیس لیفت شده ماشین سمند میباشد که در قالبی لوکس تر و مدرن تر به بازار عرضه میگردد و اکنون ماشین دنا پلاس به گفته مسئولین ایران خودرو نوعی احترام به مشتری میباشد . نسخه اولیه ماشین دنا پلاس با استقبال خوبی موجه شد و در حال حاضر طی مراسمی که به طور همزمان دو ماشین دنا پلاس و پژو 207 صندوقدار رونمایی شد در ماشینن دنا شاهد تغییراتی بودیم که این تغییرات موسوم به قرار گیری پسوند پلاس در کنار اسم ماشین دنا گردید .

 



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط admin در ساعت 2:31

پنج شنبه 15 فروردين 1398

JAM Empire Trading (JET)

JAM Empire Trading (JET) is an Iran polymer Manufacturer, Iran polymer supplier and Iran polymer exporter which is able to supply all grades of polymers. 

For instance, JAM Empire Trading (JET) is a brilliant Iran Polypropylene PP ManufacturerIran Polypropylene PP Supplier and Iran Polypropylene PP Exporter. Having a plethora of applications in several industries, Polypropylene is a very highdemanding product. What’s more, JAM Empire Trading (JET) is also a prominent Iran Polypropylene PP Random Copolymers Manufacturer, Iran Polypropylene PP Random Copolymers Supplier and Iran Polypropylene PP Random Copolymers Exporter.

 



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط admin در ساعت 2:26

پنج شنبه 15 فروردين 1398

محافظ موبایل و تبلت را با راهنمای خرید برچسب تهیه نمایید.

%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D8%AF-%D8%A8%D8%B1%DA%86%D8%B3%D8%A8-%D9%85%D8%AD%D8%A7%D9%81%D8%B8-%D9%85%D9%88%D8%A8%D8%A7%DB%8C%D9%84-%D9%88-%D8%AA%D8%A8%D9%84%D8%AA.jpg

 

اگر چه بیشتر شرکت های تولید کننده گوشی و تبلت از شیشه های گوریلاگلس استفاده می کنند، با این وجود باز هم به برچسب نیاز دارند. این محافظ ها برای لپ تاپ هم قابل استفاده هستند. 



ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط admin در ساعت 2:25

پنج شنبه 15 فروردين 1398

فروش کانکس
امروزه صنعت کانکس و خانه های پیش ساخته بشدت درحال رشد و شکوفایی است . این صنعت در کشور ایران از دهه ی 40 شمسی با ورود کیوسک های مطبوعاتی به مردم ایران معرفی شده و در آن زمان این سازه ها را بطور کامل فلزی ساخته و مانند یک قوطی بزرگ فلزی طراحی و تولید می کردند و از هیچ گونه امکانات رفاهی در ساخت آن ها بهره برده نمی شد .
سال ها طول کشید این سازه ها دچار تحول و رشد شدند و این اتفاق از اواخر دهه ی 60 در این سازه ها شروع شد و به عایق های حرارتی در بدنه ی آن ها توجه شده و از عایق حرارتی پلاستوفوم بهره برده شد .


ادامه ی مطلب ...



نوشته شده توسط admin در ساعت 2:25

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر :


طراحی سایت
لوله فولادی
نرم افزار حسابداری
میز
لیست قیمت سوپرپایپ
اجاره آپارتمان مبله روزانه
سمعک
ژل رویال
سئو سایت
سئو ارزان
پشتیبانی سئو
خدمات سئو
سئو
لوله ساوه
اسپرت اریو
اپشن اریو z300
کادو تولد

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان kilika و آدرس kilika.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.::